Wednesday 29 June 2011

CONTEST PHOTO COUPLE : 'WE ARE NOT PERFECT'

jom join contest ohbudaktecit..bila nens tgk je contest ni..terus belek gambar2 lama..akhirnye jumpa gambar kawen yg buat2 muka poyo..hehe..lps dh 2 taun kawen ni..byk rupanya cabaran yg perlu dihadapi..dan gambar tersebut bersesuaian la dgn "we are not perfect"..berpandangan jauh skali......walopon byk dugaan yg perlu dihadapi..tp kite perlu hadapi dhn tabah dan tenang..lagi best boleh hadapi masalah dgn keadaan muka poyo gittu..ibaratnye " kacang jekkk" hehe...ok lah contest ni tuk couple2 je tau..kalau yg singgle nk join..pergi carik awek2 atau pakwe2 tipu..tp..amek gambar je..jgn lebey2..peacceee!!

syarat2nye seperti di bawah:-
( copy dr tuan rumah) 

 dan saya
pertaruhkan gambar di bawah
gambar kawen 2 taun lps..hehe

DETIK PERTEMUANNYA
mula-mula jumpa mamat ni ( laki saya la..hehe ) masa kt pejabat..sy baru je masuk keje situ..die dh lama keje situ..
mula-mula ktorg x ngam langsung! dan sy x suka die..sbb die suka pakat ngn big boss yg juga merangkap kawan dia kacau saya...jadik bila ari2 jupa masing-masing buat muka sombong..bila sy dh keje lebih kurang 4 bulan di situ..skali tu adalah saya demam teruk..masa tu xde sape nk mintak tolong..al-maklum ler hidup merantau..saya ngn roomate yg juga merangkap 1 opis pon xde kenderaan nk bwk g klinik..last2 skali terpaksa la ajak musuh ketat saya iaitu suami saya sekarang..heh heh heh...masa tu sy tgk dia sgt bertanggungjawab n take care..hehe..dan start dr aritu kite mula la kawan2..cara panggilan pon berubah..dulu kau aku jek..tp lps kejadian tu saya awak..auuuwwwww..haha..
dan lps tu bermula la episod cinta kami..lps 4 bulan bercinta kami ditunangkan dan 8 bulan kemudian kami di satukan...Alhamdulillah..suami saya sgt penyanyang dan bertanggungjawab,dan kini lebih bahagia dengan kurniaan Ammar Haziq yg berusia 1 tahun 3 bulan...

Okes itu saja..sekian..


No comments:

Post a Comment